wtorek, 20 października 2009

Postanowione!

Od dzisiaj wracam na blog! 

W koncu dodalam do linkow ulubione polskie i zagraniczne blogi, takze osoby, ktore mi tutaj komentowaly i ktorych blogi chce odwiedzic (nie wszystkie, ale z czasem bede dodawac wiecej). 

Nie wiem tylko czy jest sens wklejac stare stylizacje czy zaczac juz tylko z nowymi... hmm... 

...na blogspocie chyba malo osob kojarzy mnie z pingera dlatego pokaze jeszcze czesc moich starych, jeszcze letnich zdjec. 

To na powitanie moze cos takiego... 

DSC_0030 copy copy

Kokardka na wlosach, ktorej nie widac- H&M

T-shirt- Mango

Torebka- Zara

Spodenki- Zara

9 komentarzy:

  1. zgadzam sie w 100%:))) super ta torebka, widzialam ja na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzkę masz niesamowitą!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoj styl
    i zazdroszcze pieknej torebeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogspot jest najlepszy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. O, wreszcie :) Biedny, osierocony Twój blog prawie że był. A na pingerze logować mi sie nie chce ;>
    Wrzucaj stare stylizacje, nie wszyscy może tutaj je widzieli jeszcze.
    Pozdrawiam!
    maja vel malinowa vel dee-dee... i co tam jeszcze było? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka mi sie strasznie podoba!!!

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pamiętam tej stylizacji z pingera x)

    OdpowiedzUsuń