wtorek, 16 lutego 2010

Happy Blog!

Monika i Lumpexoholiczka zaprosily mnie do zabawy w "Happy Blog" 
Musze opisac tutaj 10 rzeczy, ktore daja mi radosc :) Zadanie wcale nie jest takie latwe jak mogloby sie wydawac tymbardziej, ze zrezygnowalam z wypisywania rzeczy/sytuacji, ktore daja radosc kazdemu i staralam sie wybrac tylko te ciekawsze i bardzej moje :) 
No to zaczynamy:
1. Super okazje. Kiedy udaje mi sie kupic cos o czym od dawna marzylam za duzo nizsza cene :) 
2 . Wygrana w gry hazardowe.
3. Kiedy zdjecia wychodza ladnie. Te na ktorych ja jestem i te, ktore ja robie :) 
4. Spacer po sklepie z zabawkami. Lubie zobaczyc czym teraz bawia sie dzieci :)
5. Codzienna dawka JoeMonster.org 
6. Kiedy listonosz mowi, ze ma dla mnie paczke 
7. Green... If you know what I mean... ;)
8. Nostalgiczne zapachy, takie ktore o czyms/o kims mi przypominaja
9. Okazje do robienia prezentow. Chyba kazdemu wieksza radosc sprawia dawanie niz branie :) 
10. Prowadzenia tego bloga i to, ze go czytacie :) 

Wlasciwie jak sie tak dobrze zastanowie to moglabym wypisac jeszcze wiecej, ale te 10 punktow to to co pierwsze wpadlo mi do glowy :) 

Do dalszej zabawy typuje... Fashionelke i Tyruryru 

Na koniec mam dla Was robione na szybko, ale bardzo radosne, neonowe zdjecie :)
***

9 komentarzy:

  1. Punkt 2 - brzmi dość niebezpiecznie:P Punkt 6 - lepiej bym tego nie ujęła. A zdjęcie jak zwykle bardzo najs i faktycznie pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam JoeMonster.org :D

    Zdjęcie świetne, i chcialam baaardzo podziękować ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tez bardzo uszczesliwiaja slowa "mam dla pani paczke" ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcie :)
    Mi również sprawia większą radość dawanie niż branie.

    OdpowiedzUsuń