sobota, 12 czerwca 2010

Wakacje!

Jestem juz po egzaminach! Jeszcze tylko czekam na wyniki i bede mogla odetchnac z ulga...
Mysle tez, ze w koncu bede miala czas na zdjecia bo nazbierala mi sie masa rzeczy ktore chcialabym pokazac.
Dzisiaj ja w najbardziej niefotogenicznych spodniach na swiecie... w lustrze wygladaja duzo lepiej... hmm... ale za to sa niesamowicie wygodne, idealne na takie upaly jak teraz.
Spodnie- Stradivarius
Torba- New Yorker
Okulary- Zara
Chusta- Stradivarius
Buty- Zara

32 komentarze:

  1. na zdjęciach nie prezentują się też tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :)))
    urzekły mnie spodnie i jazyy ...

    OdpowiedzUsuń
  3. po 1. kolorystyka całego stroju jest cudna, po 2. bardzo Ci pasują takie odcienie :) po 3. o takich spodniach marzę i mam nadzieję, że uda mi się upolować na przecenach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aha i zapomniałam dodać, że świetny jest Twój nowy kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, wspaniała kolorystyka! dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wzdycham z zachwytu! Kolory piękne, wyglądasz jak arystokratka na weekendowym wypadzie za miasto :) I kolory świetnie pasują do Twojego nowego koloru włosów!

    OdpowiedzUsuń
  7. e tam niefotogeniczne, piękne są i fajnie w nich wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie w nich wyglądasz ;) torba fajna

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie dobre są:)
    Świetna kolorystyka - pasują Ci takie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Tobie w takich jasnych kolorach. Spodnie tez się sprawiły, mimo że mówisz, że lepiej wyglądają na żywo a najbardziej podoba apaszka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz w takich pastelach a spodnie nie są wcale niefotogeniczne, całkiem przyzwoicie się prezentują!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja swoje spodnie nosze bardzo podobnie;) mam nadzieje,ze wygladam tak dobrze jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw, prosty i ze smakiem ;) te buty z zary bardzo mi się podobają, ale boje się, że się pobrudzą a materiał jest ciężki w utrzymaniu, więc nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz, kolory bardzo mi się podobają. Cudny szal :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie kolorki.. i jeszcze te buty <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. hey, powiedz butki to z tej kolekcji? bardzo mi sie podobaja ale w PL takich nie widzialam :/

    OdpowiedzUsuń
  17. @regina: Tak to najnowsza kolekcja TRF

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekuje :) btw super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana, oddawaj mi swoje buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście kurcze jakoś mało fotogeniczne te portki... ale wierzę, że na żywo wyglądają lepiej ;) dobrze Ci w takich naturalnych kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie świetne i racja - pewnie dobre na upały.. ostatnie czego mi trzeba to jeansy lepiące się do tyłka. Bardzo fajna chusta, całość zresztą w 'cielistych' kolorach. Piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny zestaw, czemu go przegapiłam?
    a spodnie są prześliczne:) mają super kolor i fason!

    OdpowiedzUsuń
  23. ha znalazlam, chyba ostatnia para butow w polsce :P, dzienks wielki bo ja bym je przgapila :)

    OdpowiedzUsuń
  24. te spodnie sa fantastyczne, ale nie na kazdej osobie fajnie leza... na Tobie wygladaja idealnie! mam nadzieje uopolowac je na wyprzedazy
    zapraszam na mojego bloga,bede wdzieczna za komentarze gdyz dopiero zaczynam przygode z blogowaniem :)
    http://jadorehardcore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Your outfit is amazing <3
    I love reading your blog, if you have a chance you can check out my blog and if you want follow as well: http://divalicious-life.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny zestaw,kolory bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio lubuję się w takiej stonowanej, beżowej kolorystyce.
    Cudnie.

    OdpowiedzUsuń