wtorek, 26 marca 2013

Miejska mysz

Przypomniało mi się opowiadanie z dzieciństwa o miejskiej i wiejskiej myszy, stąd tytuł ;) W moim wieku wypadałoby już sobie odpuścić wszelkie Disney-owskie motywy ale ta bluza jest po prostu genialna, a do tego kryje jakąś historię bo to vintage. Być może nosił ją jakiś gruby Amerykanin podczas wizyty w Disney World ;D Zresztą z bajek Disney-a chyba nie warto wyrastać... Znajdziecie bonusową mysz na jednym ze zdjęć? 
Spódnica - Karen Styl
Buty - Marisha
Torba - Zara

PS Wprowadziłam małe zmiany na blogu, mam nadzieję, że się podoba :)

15 komentarzy:

  1. świetny zestaw, mnie się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ! Fajna mycha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski zestaw :) A to spojrzenie na myszke Miki bardzo fajne :) widać, że miałaś koncepcję na stworzenie zestawu, a to ja osobiście bardzo wysoko cenię.

    Mogłabyś podpowiedzieć skąd wziąć taki skrypt z polityką prywatności jak masz na dole :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. wooooow!!! super zestaw :) z charakterem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. MEEEEEEGA ZESTAW ! <3 Zapraszam do mnie : http://percepcja1.blogspot.com/ E.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz obłędnie! *_*
    Właśnie zyskałaś nową fankę - obserwuję. :)


    http://prism-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw z charakterem! Wyglądasz w nim rewelacyjnie, naprawdę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw! Świetnie wyglądasz ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że nie przepadam za takimi nadrukami na bluzach to muszę przyznać, że twoja prezentuje się naprawdę fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega stylizacja, aż musiałam zostawić komentarz ;)
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  11. ta bluza+spódnica super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :)
    Mam pytanie będziesz kiedyś organizować wyprzedasz szafy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i takie buciki by pasowały
    http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-52576-Botki-GINO-ROSSI-DB629L-TWO-CWCW-9900-0-Czarny.html
    ?:)
    Twoje są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń