wtorek, 7 maja 2013

Nie uwierzycie! Są to... paski!

Rzeczy w paski (a zwłaszcza koszule!) ma już co druga blogerka, pokazując się w nich dopiero teraz czuję, że jestem grubo do tyłu :P Wydaje mi się też, że to ostatnie chwile tego gorącego trendu i lada dzień będziemy mieć go wszyscy po dziurki w nosie.
Mimo wszystko to jeden z moich ulubionych motywów i póki jest w czym wybierać to warto zaopatrzyć się na przyszłość. Trend minie, ale tak uniwersalny wzór modny będzie zawsze!
Moje dzisiejsze paski połączone z niebieskim jeansem, złotem i dziwacznymi okularami (na upartego można powiedzieć, że też mają coś z pasków ;)
Koszula - Sheinside
Spodnie - Mango
Okulary - Chicnova 
Torba - Zara
Łańcuch - H&M
Buty - Shoelook

Fot. Agata Nowak

44 komentarze:

  1. Szczególnie nie przepadam za tymi koszulami, ale Ty w niej wyglądasz rewelacyjnie. Ma bardzo piękny dekold i Twój biust wygląda zdecydowanie kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wierzę...:)
    Świetny look, a okulary powalające są!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam ich dosyc :) co prawda paski sa u wiekszosci blogerek, ale na ulicach nie widuje ich czesto :)
    bardzo fajnie wygladasz! fajnie wysmuklaja Ci sylwetke!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto i bardzo ładnie :). Zdecydowanie odpowiada mi, że paski są teraz na topie :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, choć pasków mam już przesyt ;)) Mimo, iż sama je bardzo lubię.
    Świetne okulary

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam ich dość, chyba mi się nigdy nie znudzą :D
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. o boże świetny zestaw! :)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam paski pod każdą postacią :) A Ty wyglądasz bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się bardzo podoba !

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja nadal nie mam nic w paski... wypadłam z obiegu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula faktycznie w paski :) Ale naszyjnik i okulary są super!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna jest ta koszula, widziałam ją już na wielu blogach i nadal mnie zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  13. okulary są czadowe ; ))
    a koszule w paski , fakt można teraz spotkac w prawie każdym sklepie ; )
    Czerń i biel pasuje do wszystkiego, więc tak jak mówisz, nigdy nie wyjdzie z mody.

    Bardzo fajne połączenie.
    Zapraszam do mnie ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. sexownie wyglądasz w tej koszuli :)
    podoba mi się :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna. nawet to że w paski mi nie przeszkadza :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Okulary są genialne! i torba bardzo mi się podoba:) co do koszuli - jeśli dobrze się czujesz w paskach, to co Cię obchodzi, modna czy niemodna? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcale nie jesteś do tyłu. :D Ja nadal nie mam nic w paski. ^.-
    Świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tobie do Twarzy w Paskach!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. boska jest ta koszula! I rewelacyjne okulary ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw, paski dopadają każdego (mnie niestety też):)

    OdpowiedzUsuń
  21. buty śliczne i fajny pomysł że najpierw pokazujesz zdjęcie ciuchów ;dd

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry blog :] Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie - http://eryk-minefreedom.blogspot.com/ wywiady, fotografia .

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie kusiły,kusiły ale jednak nie kupiłam :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wyglądasz :) Jednak paski już mi się trochę znudziły, są bardzo popularne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog :)
    Obserwujemy tu i na bloglovin?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw, w twoim przypadku akurat w ogóle nie rażą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam paski udany look! zapraszam do mnie na nowy post http://2fashiondaily.blogspot.com/2013/05/number-33.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietna stylizacja. Bardzo fajnie to wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz ;)
    bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się taka stylizacja a paski każdego dopadną :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Really great look Candice, you combined it so chic! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. idealnie! szpilki są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw! okulary booooskie!:) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wygląda to Twoje połączenie koszuli w paski z boyfriendami ;D no i mega ciekawe okulary!

    OdpowiedzUsuń