wtorek, 17 grudnia 2013

Ciągle to samo.

Długo zastanawiałam się co zrobić z tym blogiem, trudno mi jest go tak po prostu zostawić tym bardziej, że dzięki niemu poznałam wiele cudownych osób i mogłam uczestniczyć w ciekawych przedsięwzięciach, o innych bonusach nie wspominając. Moim postanowieniem noworocznym jest całkowita transformacja bloga, a w tym między innymi zmiana layoutu, przejście na własną domenę czy ograniczenie tematu mody do minimum. W tej chwili blogów "modowych" w Polsce jest tak dużo, że co raz trudniej jest mi się przyznać do prowadzenia własnego. Głownie dlatego, że poza czołówką każda inna blogerka wrzucana jest do jednego worka, a i o najpopularniejszych mówi się co raz gorzej. Jednak samo blogowanie mam już chyba we krwi, bo nie umiem przestać od dziesięciu lat ;) Dlatego chcę wprowadzić nowe tematy, głównie takie które nie wymagają pomocy fotografa i nie będę musiała ograniczać się w dodawaniu postów. W tej chwili spisuję na kartce wszystko to o czym mogłabym pisać i jest tego naprawdę sporo. Nie wiem ilu stałych odwiedzających to zainteresuje, ale przynajmniej będę miała czyste sumienie. Posty "ubraniowe" też będą się pojawiać, ale znacznie rzadziej i mam nadzieje w ciekawszej formie.

Na dzisiaj mam jeszcze przygotowany klasyczny wpis ze stylizacją, nowe zaczną się regularnie pojawiać od nowego roku. Trzymajcie kciuki! ;) 


Koszula - Romwe
Spodnie i sweter - Sheinside TU i TU
Buty - Zara
Czapka - EBNH
Zegarek - Timex

19 komentarzy:

  1. Cieszę się z zaistniałej zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że się rozwijasz - nowe tematy są mile widziane kochana :) lubię takie stylizacje ( na luzie )
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja, a koszula jest naprawdę cudna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. buty sa mega! bardzo lubie takie "ciezkie" stylizacje! swietnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek świetny, a z tymi blogerkami stricte modowymi masz rację.

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie super:)) a co do zmiany bloga, to jestem ciekawa, w którą stronę pójdziesz.
    "Blogerka modowa" to hasło, które pretenduje do hasła roku - mocno eksploatowane w mediach, krytykowane i jednocześnie rozpieszczane przez prowców dziewczny z top 5 polskich blogów chwilami się gubią. Sama zastanawiam się, w którą stronę pójdzie ten trend... czekam na edycję Candice 2014;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie się zapowiada więc czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie oglądający blogi lubią pisać... fajne to i tamto :) ja lubię oceniać całość, nic nie wyróżniam, wszystko do siebie idealnie pasuje :) jest dobrze!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny sweeeter ;3

    zapraszam do siebie:
    photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam po darmowe próbki: http://pliczek24.pl/bijp/2/12/DarmoweProbki-adresy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie się zapowiada zmiana. Tez muszę z żalem przyznać ze formuła bloga "fotki w ciuchach" mnie nie zadowala... Tez myśle o zmianie, a nowy rok to idealny moment!
    Fajny zegarek wybrałaś - ja bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bom dia amigos, verdadeiramente mandar um SMS grátis está cada vez mais custoso devido falta de opções das operadoras móveis. Há ainda os websites que prometem entregar minha menssagem mas nem sempre chegam ao usuário final. Alguns como o Mundo oi e o Oi Torpedo funcionam mas e para as outras operadoras? E os que prometem que enviam e nada chega. Para onde está indo as meus torpedos? E para a Tim, Vivo? Alguma Idéia? Ou significa ter de desembolsar?. É só um desabafo, realmente está difícil achar serviços para enviar SMS barato.
    Dress up Games Foxhunting

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Świetna koszula ;) co powiesz na wspólna obserwacje? http://patyskaa.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mogę się doczekać zmian! zdradzisz tematyki postów?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmiany sa dobre:D
    Co myslisz o http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-59842-Botki-HOGL-6-10-5102-Blue-3200.html ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Someone I work with visits your blog regularly and recommended it to me to see too. The way of writing is great and also the content is top-notch. Thanks for that insight you supply the readers!
    Best Cricket Games

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna koszula !!
    zapraszam https://www.facebook.com/pages/E-zakupy-dla-Ciebie/238716072956276

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że chcesz się rozwijać oraz w dalszym ciągu rozwijać swojego bloga. Tkwienie w jednej tematyce strasznie ogranicza człowieka i po pewnym czasie samo blogowanie już nie daje tyle radości co na samym początku. Mam nadzieję, że będziesz częściej pisała. Zastanawia mnie też co zastaną w tym roku u Ciebie :) Sądzę, że na pewno będzie pozytywnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń