czwartek, 24 maja 2012

Kiss Cafe

Chcąc uczynić ten blog jeszcze bardziej osobistym powoli poszerzam go o nowe tematy wpisów. Od jakiegoś czasu są już fotomixy (wiem, że niektórzy śmieją się z tej nazwy, ale taka już zostanie ;]), będą też posty o markach i projektantach, których lubię, ale moim najnowszym pomysłem jest pokazywanie miejsc wartych odwiedzenia.
Chyba nie jestem jedyną osobą, która lubi posiedzieć w ładnym miejscu i przy okazji wypić lub zjeść coś pysznego za przyzwoitą cenę? Nowo otwarta kawiarnia w Szczecinie – Kiss Cafe bez wątpienia należy do takich miejsc. Hasło przewodnie tej kawiarni, które rzuca się w oczy zaraz przy wejściu brzmi „Forget love – Fall in coffee” i już samo to sprawia, że ja – miłośniczka kawy chcę tam wejść. Ceny niewysokie, wybór zadowalający, a kawa bardzo dobra. Do tego wnętrze kawiarni dostosowane do różnej grupy wiekowej co moim zdaniem jest ogromnym plusem. Panujący tam klimat przypadnie do gustu zarówno nastolatkom jak i osobom starszym. Nie byłabym sobą gdybym nie zachwyciła się pięknymi grafikami ze ścian kawiarni oraz uroczym logo, które zdobi nie tylko papierowe kubeczki ale i firmowe gadżety. Ponadto w Kiss Cafe możemy załapać się na różnego rodzaju promocje, ja dostałam kupon zniżkowy, który mogę wykorzystać już przy następnej kawie, a 26 maja na zniżkę mogą liczyć wszystkie mamy :)
Zdecydowanie polecam Kiss Cafe tym bardziej, że Szczecin dopiero otwiera się na tego typu modne miejsca. Adres? Plac Kościuszki 57 :)

19 komentarzy:

  1. Super takie miejsce , takie stylowe , szkoda , że mieszkam tak daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny klimat :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny wystrój. w płocku takich miejsc niestety nie ma, chociaż z drugiej strony i tak pewnie nie miałabym co tak zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wygląda to miejsce, szkoda, że Szczecin na drugim końcu Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne miejsce:) Strasznie klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie:)zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne, nowoczesne miejsce:) szkoda, że nie mogę tam pójść, bo za dalekooo ;(:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kościuszki? już wiem gdzie będę chodzić w przerwie między zajęciami ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! :)

    Zapraszam do siebie, nowy adres bloga, zachęcam do obserwowania! :)
    http://diane-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe miejsce, może kiedyś tam wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a to tak niedaleko mnie, a mi zawsze tam jakoś nie po drodze, albo czasu brak...
    Koniecznie muszę się wybrać :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog ;)
    Zapraszam do mnie ;D
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny wystrój!:O

    Pozdrawiam, ciekawy blog;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli jakimś cudem pojawię się w Szczecinie na 100% odwiedzę to miejsce! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń