środa, 24 października 2012

Viva a Vida - Showroom

O ekskluzywnym secondhandzie Viva a Vida pisałam już kiedyś tutaj KLIK! Po raz kolejny odwiedziłam showroom, żeby zobaczyć co w trawie piszczy i przy okazji zrobiłam kilka zdjęć tego co najbardziej mi się podoba. Srebrna kurtka Blumarine skradła moje serce! Podobnie jak cała reszta rzeczy, które widać na zdjęciach ;D
W sklepie można znaleźć ubrania i dodatki znanych marek, w dużo niższych cenach i bardzo dobrej jakości. Naprawdę gorąco polecam! :)
Sklep internetowy znajdziecie tutaj KLIK! a profil na FB tutaj KLIK!

8 komentarzy:

  1. Oj, moje marzenie - zajrzeć tam kiedyś :>

    OdpowiedzUsuń
  2. PIękna kobaltowa torebka! Chciałabym sama taką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy!!!! zwłaszcza bluzka w zebrę ;) dziękuję, że podałaś linka - idę przeglądać co jeszcze ciekawego mają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że można tam znaleźć niezłe cacka :))


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam komisy z ekskluzywnymi rzeczami! Nie tylko za ceny, ale za te perełki, jakie można w nich zdobyć. Z drugiej strony komisy, które ja znam proponują ubrania marek, które chyba nawet w Krakowie swoich sklepów nie mają... I głównie za to LOVE<3

    OdpowiedzUsuń